ملک کی پہلی بغیر ڈرائیور والی میٹرو ٹرین آج سے چلے گی

ملک کی پہلی بغیر ڈرائیور والی میٹرو ٹرین آج سے چلے گی

بغیر ڈرائیور والی ٹرینوں کو پوری طرح خود کار بنایا جائے گا جس میں انسانی غلطیوں کے امکانات کو ختم کرکے کم سے کم انسانی مداخلت کی ضرورت ہوگی۔
وزیر اعظم نریندر مودی دہلی میٹرو کی میجنٹا لائن (جنکپوری ویسٹ – بوٹینیکل گارڈن) پر ملک کی پہلی ڈرائیور لیس ٹرین کا افتتاح آج کریں گے۔ دہلی میٹرو نے اطلاع دی ہے کہ ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے وزیراعظم قومی راجدھانی خطے کے رہائشیوں کے لئے خوشگوار سفر اور بہتر نقل و حرکت کے ایک نئے دور کی شروعات کریں گے۔
واضح رہے دہلی میٹرو کی میجنٹا لائن پر نو ڈرائیور ٹرین یعنی بغیر ڈرائیور کی ٹرین کے متعارف ہونے کے ساتھ ہی ، ڈی ایم آر سی دنیا کے سات فیصد میٹرو نیٹ ورکس میں شامل ہوجائے گی جہاں ڈرائیور لیس ٹرین چلائی جارہی ہے۔
میجنٹا لائن (جنکپوری ویسٹ – بوٹینیکل گارڈن) ، تقریبا 37 کلومیٹر۔ دہلی میٹرو کی ایک اور بڑی راہداری ، 57 کلومیٹر ، ایک طویل ، لیکن بغیر پائلٹ ٹرین سروس کے تعارف کے ساتھ۔ لمبی پنک لائن (مجلس پارک۔ شیو وہار) بھی 2021 کے وسط سے بغیر ڈرائیور کے ٹرین آپریشن شروع کردے گی۔ اس کے بعد ، دہلی میٹرو کے قریب 94 کلومیٹر لمبا نیٹ ورک بغیر ڈرائیور کے کام کر سکے گا ، جو دنیا کے کل ڈرائیور لیس میٹرو نیٹ ورک کا تقریباً 9 فیصد ہوگا۔
بغیر ڈرائیور والی ٹرینوں کو پوری طرح خود کار بنایا جائے گا جس میں انسانی غلطیوں کے امکانات کو ختم کرکے کم سے کم انسانی مداخلت کی ضرورت ہوگی۔ دہلی میٹرو مسافروں کی سہولت کے لئے ٹکنالوجی سے چلنے والے آپشن متعارف کروانے میں سرفہرست رہی ہے اور یہ اس سمت میں اگلا قدم ہے۔
ایئرپورٹ میٹرو پر مکمل طور پر کام کرنے والا نیشنل کامن موبلٹی کارڈ بھی ایک اور بڑی کامیابی بھی ہوگی ،جس میں حالیہ پچھلے 18 مہینوں میں ملک کے کسی بھی حصے کے 23 بینکوں کے ساتھ (مالیاتی خدمات محکمے،ہندوستانی حکومت کی ہدایت کے مطابق یہ سبھی این سی ایم کی پیروی کرتے ہیں) کے ذریعہ جاری روپیے – ڈیبٹ کارڈ رکھنے والا کوئی بھی شخص اس کارڈ کے استعمال سے ایئرپورٹ ایکسپریس لائن پر سفر کر سکے گا۔ یہ سہولت سال 2022 تک پورے دہلی کے پورے میٹرو نیٹ ورک پر دستیاب ہوگی۔
اس وقت دہلی میٹرو تقریباً 390 کلومیٹر کی دوری پر ہے۔ ٹرین ایک طویل نیٹ ورک پر چلتی ہے ، جس میں 11 راہداریوں پر 285 اسٹیشن ہیں (بشمول نوئیڈا۔ گریٹر نوئیڈا)۔ دہلی میٹرو نیٹ ورک پر کووڈ انفیکشن سے قبل روزانہ تقریباً 60 لاکھ سفر کیے جاتے تھے ، جس سے یہ نیٹ ورک قومی دارالحکومت خطے میں بڑے پیمانے پر نقل و حمل کا ریڑھ کی ہڈی بن گیا تھا۔

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *