نیوزی لینڈ کی وزیر اعظم جیسنڈا آرڈرن نے کورونا کے بڑھتے معاملوں کے باعث اپنی شادی ملتوی کر دی

ویلنگٹن: نیوزی لینڈ میں کورونا وائرس کے بڑھتے پھیلاؤ کے پیش نظر ریڈ الرٹ کے اعلان کے بعد وزیر اعظم جیسنڈا آرڈرن نے اتوار کو اپنی شادی منسوخ کر دی۔

ads

‘دی گارجین’ نے اپنی رپورٹ میں محترمہ آرڈرن کے حوالے سے کہا کہ اومیکرون نے نیوزی لینڈ میں سرحدوں کوتوڑ دیا ہے اور کمیونٹی میں پھیلاؤ شروع کر دیا ہے ،اس لیے پورے ملک پر اعلیٰ ترین پابندیاں لگائی جائیں گی۔ انہوں نے کہا” ہم جانتے ہیں کہ اس طرح کے کیسز کی تعداد سن کر لوگوں کو بہت پریشانی ہو گی۔ ہم پھیلاؤ کو کم کرنے اور کورونا کیسز کی تعداد کو کم کرنے کی ہر ممکن کوشش کریں گے۔”

انہوں نے بتایا کہ آکلینڈ میں اومیکرون کے نو کیسز سامنے آئے ہیں۔ ملک کو اتوار کی آدھی رات کو “ریڈ” الرٹ کے تحت رکھا جائے گا۔ اس کے ساتھ ہی وزیر اعظم آرڈن نے اومیکرون کی وجہ سے کلارک گیفورڈ سے اپنی شادی منسوخ کر دی۔ شادی آنے والے ہفتوں میں شمالی جزیرے کے مشرقی ساحل پر گسبورن میں ہونے والی تھی۔

انہوں نے کہا، “زندگی ایسی ہے۔ میں یہ کہنے کی ہمت نہیں کر سکتی، ہزاروں نیوزی لینڈ کے باشندے جنہوں نے وبائی امراض کے سب سے زیادہ تباہ کن اثرات کو محسوس کیا ہے۔ ان میں سے سب سے زیادہ تکلیف دہ کسی عزیز کے ساتھ نہ رہ پانا ہے، جب وہ شدید بیمار ہوں۔ یہ کسی بھی مصیبت سے زیادہ ہو گا جس کا میں نے کبھی تجربہ کیا ہے”۔

SHARE
ملت ٹائمز میں خوش آمدید ۔ اپنے علاقے کی خبریں ، گراﺅنڈ رپورٹس اور سیاسی ، سماجی ،تعلیمی اورادبی موضوعات پر اپنی تحریر آپ براہ راست ہمیں میل کرسکتے ہیں ۔ millattimesurdu@gmail.com