سی این جی ایک بار پھر 2 روپے فی کلو ہوئی مہنگی ، 6 روز کے اندر دوسری بار قیمت میں اضافہ

ملک میں مہنگائی کا سلسلہ جاری ہے۔ سی این جی کی قیمتوں میں ایک بار پھر اضافہ کر دیا گیا ہے۔ سی این جی ایک بار پھر 2 روپے فی کلو مہنگی ہو گئی۔ 6 دن کے اندر دوسری بار قیمتوں میں اضافہ کیا گیا ہے۔

   قیمت میں اضافے کے بعد دہلی میں سی این جی کی قیمت 75.61 روپے فی کلوگرام تک پہنچ گئی ہے، جب کہ نوئیڈا، گریٹر نوئیڈا اور غازی آباد میں سی این جی کی قیمت 78.17 روپے فی کلو تک پہنچ گئی ہے۔ گروگرام میں بھی سی این جی کی قیمتوں میں بڑا اضافہ کیا گیا ہے۔ وہاں اس کا ریٹ 83.94 روپے فی کلوگرام ہو گیا ہے۔

 اب بڑھی ہوئی سی این جی صرف اس سال یا یوں کہہ لیں کہ پچھلے کچھ دنوں سے دستیاب نہیں ہے۔ یہ دور پچھلے سال اکتوبر سے وقتاً فوقتاً دیکھا جاتا رہا ہے۔ 15 مئی کو ہی دہلی میں سی این جی 73.61 روپے فی کلو فروخت ہوئی تھی۔ پھر نوئیڈا میں ریٹ 76.17 روپے فی کلو اور گروگرام میں 81.94 روپے تک پہنچ گیا۔ لیکن ایک بار پھر اس معاملے میں لوگوں کو جھٹکا لگا ہے اور 2 روپے مزید بڑھا دیئے گئے ہیں۔

 ویسے تو ملک کے دیگر حصوں میں بھی سی این جی کی قیمتوں میں اضافہ ہوا ہے۔ اس ایپی سوڈ میں ریواڑی میں سی این جی کی قیمت 86.07 روپے فی کلوگرام، کرنال اور کیتھل میں 87.40 روپے فی کلوگرام ہوگئی ہے۔

 سی این جی کی قیمتوں میں اضافے کا اثر ٹیکسی اور کیب سروس پر بہت زیادہ دیکھا جا رہا ہے۔ جب سے سی این جی کی قیمتیں آسمان کو چھونے لگی ہیں، اولا-اوبر کی سواریاں بھی بہت مہنگی ہو گئی ہیں۔ عالم یہ ہے کہ چند روز قبل تک ٹیکسی ڈرائیور ہڑتال پر تھے۔ یا تو سی این جی کی قیمتیں کم کرنے کی اپیل کی جا رہی تھی یا پھر ان کے نرخ بڑھانے کا مطالبہ کیا جا رہا تھا۔ اب ایک بار پھر جب سی این جی کی قیمتوں میں اضافہ ہوا ہے تو اس کا براہ راست اثر ٹیکسیوں اور دیگر کیب سروس والی گاڑیوں پر پڑنے والا ہے۔

 ویسے سی این جی کے علاوہ پیٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں بھی نمایاں اضافہ ہوا ہے۔ چند دنوں سے اضافہ دیکھنے میں نہیں آیا لیکن پھر بھی قیمتیں عام آدمی کو چوٹ میں ڈال رہی ہیں۔ راجدھانی دہلی میں ایک لیٹر پٹرول کی قیمت 105.41 روپے اور ڈیزل کی قیمت 96.67 روپے ہے۔ اسی طرح مالیاتی راجدھانی ممبئی میں پٹرول کی قیمت 120.51 روپے اور ڈیزل کی قیمت 104.77 روپے ہے۔ اس کے علاوہ مغربی بنگال کی راجدھانی کولکتہ میں ایک لیٹر پٹرول 115.12 روپے اور ڈیزل 99.83 روپے میں فروخت ہو رہا ہے۔ اس کے ساتھ ہی چنئی کی بات کریں تو یہاں پٹرول کی قیمت 110.85 روپے اور ڈیزل کی قیمت 100.94 روپے پر برقرار ہے۔

SHARE
ملت ٹائمز میں خوش آمدید ۔ اپنے علاقے کی خبریں ، گراﺅنڈ رپورٹس اور سیاسی ، سماجی ،تعلیمی اورادبی موضوعات پر اپنی تحریر آپ براہ راست ہمیں میل کرسکتے ہیں ۔ millattimesurdu@gmail.com