برطانوی وزیر اعظم عہدے کے دعویدار ریشی سوناک کی بیوی ملکہ الزبیتھ سے زیادہ امیر!

ہندوستانی نژاد برطانوی رہنما ریشی سوناک وزیر اعظم کے عہدے کے امیدوار کے طور پر کنزرویٹو پارٹی کی قیادت کر رہے ہیں۔ برطانیہ میں وزیر اعظم کے عہدے کی دوڑ میں انہیں بدھ کو ہونے والے ایلیمینیشن راؤنڈ میں 25 فیصد یعنی 88 ووٹ ملے ہیں اور وہ سرفہرست ہیں۔ لیکن اس سے بڑی حیرانی کی بات یہ ہے کہ ان کی اہلیہ اکشتا مورتی برطانیہ کی ملکہ الزبیتھ دوئم سے زیادہ امیر ہیں۔

اگر ریشی سوناک کی بات کریں تو وہ برطانیہ میں اپنی شہرت کے جوہر دکھا رہے ہیں۔ واضح رہے کہ وہ 12 مئی 1980 کو برطانیہ کے ساوتھمپٹن ​​میں پیدا ہوئے۔ ان کے والدین دونوں ہندوستانی نژاد تھے۔ والد ڈاکٹر تھے جب کہ والدہ ڈسپنسری چلاتی تھیں۔ ریشی تین بہن بھائیوں میں سب سے بڑے ہیں۔ انہوں نے ونچسٹر کالج سے سیاسیات کی تعلیم حاصل کی۔

اس کے بعد وہ آکسفورڈ یونیورسٹی میں داخل ہوئے، جہاں انہوں نے فلسفہ اور معاشیات میں ڈگری حاصل کی۔ انہوں نے سیاست میں اپنا آغاز 2015 میں کیا، جب وہ پہلی بار رچمنڈ، یارکشائر سے رکن پارلیمنٹ کے طور پر پارلیمنٹ پہنچے۔ اس وقت بریگزٹ کی حمایت کی وجہ سے پارٹی میں ان کا قد بڑھتا چلا گیا۔

ریشی سوناک ہندوستانی ٹیک کمپنی انفوسس کے بانی این آر نارائن مورتی کے داماد ہیں۔ اسٹینفورڈ یونیورسٹی میں پڑھتے ہوئے سوناک کی اکشتا مورتی سے ملاقات ہوئی۔ ملاقات محبت میں بدل گئی اور پھر دونوں نے شادی کر لی۔ اس وقت سوناک اور اکشتا دو بیٹیوں کے والدین ہیں جن کا نام کرشنا اور انوشکا ہے۔ اس سال اپریل میں اسٹاک ایکسچینج کے ساتھ شیئر کی گئی معلومات کی بنیاد پر شائع ہونے والی میڈیا رپورٹ کے مطابق اکشتا مورتی دولت کے معاملے میں برطانیہ کی ملکہ الزبیتھ سے زیادہ امیر ہیں۔

ریشی سوناک کے سسر این آر نارائن مورتی کی انفوسس ہندوستان کی سب سے بڑی ٹیک کمپنیوں میں سے ایک ہے۔ یہ کمپنی اس وقت برطانیہ سمیت تقریباً 50 ممالک میں موجود ہے۔ اس کا صدر دفتر بنگلور میں ہے۔ رپورٹ کے مطابق 42 سالہ اکشتا مورتی کے پاس انفوسس کے شیئرز ہیں جن کی مالیت تقریباً ایک ارب ڈالر یعنی 7600 کروڑ روپے ہے۔ امیروں کی فہرست 2021 کے مطابق، یہ اعداد و شمار اکشتا مورتی کو برطانوی ملکہ الزبتھ دوم سے زیادہ امیر بناتا ہے۔ رپورٹ میں ملکہ کی دولت کا حوالہ دیتے ہوئے بتایا گیا کہ ان کی ذاتی دولت تقریباً 460 ملین ڈالر یعنی 3400 کروڑ روپے ہے۔ اس کا سیدھا مطلب ہے کہ ریشی سوناک کی اہلیہ ملکہ سے دو گنی دولت کی مالک ہیں۔

SHARE
ملت ٹائمز میں خوش آمدید ۔ اپنے علاقے کی خبریں ، گراﺅنڈ رپورٹس اور سیاسی ، سماجی ،تعلیمی اورادبی موضوعات پر اپنی تحریر آپ براہ راست ہمیں میل کرسکتے ہیں ۔ millattimesurdu@gmail.com