ڈونالڈ ٹرمپ نے 2024 میں امریکی صدارتی الیکشن لڑنے کا کیا اعلان

سابق امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے 2024 میں ہونے والے امریکی صدارتی انتخابات میں حصہ لینے کا اعلان کر دیا ہے۔ ٹرمپ نے وائٹ ہاؤس کی امیدواری کے لیے کاغذات جمع کرائے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ آج میں امریکہ کو دوبارہ عظیم اور شاندار بنانے کے لیے امریکی صدر کے عہدے کے لیے اپنی امیدواری کا اعلان کر رہا ہوں۔ 2016 کے صدارتی انتخابات میں بزنس ٹائیکون اور ریئلٹی ٹی وی اسٹار ڈونالڈ ٹرمپ کی جیت سے دنیا حیران رہ گئی تھی۔ ریپبلکن رہنما ڈونالڈ ٹرمپ اب بھی اپنے مداحوں میں بے حد مقبول ہیں اور وہ وائٹ ہاؤس کے لئے دوبارہ انتخاب میں حصہ لینے کے اپنے عزائم کے بارے میں کافی آواز اٹھا رہے ہیں۔

ڈونالڈ ٹرمپ نے 2020 کے امریکی صدارتی انتخابات میں مسلسل دوسری بار صدر بننے کی امید میں حصہ لیا تھا لیکن انہیں شکست کا منہ دیکھنا پڑا۔ وہ کئی مہینوں سے یہ اشارہ دے رہے تھے کہ وہ صدارتی دوڑ میں دوبارہ شامل ہونے کے لیے تیار ہیں۔ اب انہوں نے اعلان کر دیا ہے۔ اس سے قبل ٹرمپ نے 8 نومبر کو کہا تھا کہ وہ 15 نومبر کو ایک اہم اعلان کریں گے۔ لیکن ریپبلکن رون ڈی سینٹیس فلوریڈا کے ہیرو اور سابق وی پی مائیک پینس کے حوالے سے سوچ رہے تھے، جو ٹرمپ کے ذریعہ انہیں ‘ومپ’ کہنے پر ناراض ہیں۔

ٹرمپ نے سابق وی پی مائیک پینس کو ویمپ کہا تھا جب انہوں نے 2020 کے انتخابات میں جو بائیڈن کو صدر کے طور پر تصدیق کرنے کے لیے اپنے اختیارات استعمال کرنے سے انکار کر دیا۔ پینس، جن کی جان کو 6 جنوری کو کیپیٹل ہل پر فسادیوں سے خطرہ تھا، نے حال ہی میں اے بی سی نیوز کو بتایا کہ سابق صدر کے مقابلے میں “بہتر متبادل” ہوں گے۔ انہوں نے اعتراف کیا کہ وہ 2024 میں خود الیکشن لڑنے پر غور کر رہے ہیں لیکن ابھی تک اس مقصد کے لیے کوئی عہد نہیں کیا ہے۔ وسط مدتی انتخابات میں، انہوں نے جی پی او امیدواروں کے ساتھ مہم چلائی جنہیں ٹرمپ نے منتخب نہیں کیا۔

دو بار مواخذہ کیے جانے کے باوجود، سابق صدر ٹرمپ نے 6 جنوری کے حملے کی تحقیقات کرنے والی ہاؤس کانگریس کمیٹی کے سامنے گواہی دینے کے لیے سمن کا جواب نہیں دیا۔ نیو یارک ٹائمز کے معروف کالم نگار اور نیویارک پوسٹ کے سابق نامہ نگار میگی ہیبرمین، جنہوں نے کئی بار ان کا انٹرویو کیا ہے، انہوں نے مشاہدہ کیا ہے کہ صدر کے طور پر، ٹرمپ طاقتور، اہم اور قانونی پریشانی کے لیے ناقابل تسخیر محسوس کرتے ہیں۔ چنانچہ انہوں نے صدارتی دوڑ میں شامل ہونے کا فیصلہ کیا۔

SHARE
ملت ٹائمز میں خوش آمدید ۔ اپنے علاقے کی خبریں ، گراﺅنڈ رپورٹس اور سیاسی ، سماجی ،تعلیمی اورادبی موضوعات پر اپنی تحریر آپ براہ راست ہمیں میل کرسکتے ہیں ۔ millattimesurdu@gmail.com