ترکیہ میں 7.4 کی شدت سے آئے طاقتور زلزلے سے مچی شدید تباہی، کئی عمارتیں تباہ، 76 افراد جان بحق، 440 افراد زخمی

جنوبی ترکی میں ایک طاقتور زلزلہ آیا ہے۔ زلزلے کی شدت 7.8 ریکارڈ کی گئی ہے۔ یہ زلزلہ ترکی کے شہر نوردگی سے 23 کلومیٹر مشرق میں آیا۔ زلزلے کے شدید جھٹکوں سے بھاری نقصان کی اطلاعات ہیں۔ بتایا جا رہا ہے کہ کئی عمارتیں منہدم ہو چکی ہیں۔ لوگوں کی بڑی تعداد زلزلے کی لپیٹ میں آ گئی۔

تباہی کے بارے میں موصول ہونے والی ابتدائی معلومات کے مطابق سنلیوعرفا میئر نے بتایا کہ 5 افراد کے ہلاک ہونے کی تصدیق کی گئی ہے اور 16 عمارتیں گر گئی ہیں۔ آہستہ آہستہ تصویر واضح ہو جائے گی۔ جس قسم کی ویڈیوز اور تصاویر سامنے آئی ہیں۔ اس سے واضح ہے کہ مرنے والوں کی تعداد مزید بڑھے گی۔

ترکی سے جو ویڈیوز اور تصاویر سامنے آئی ہیں وہ بہت تکلیف دہ ہیں۔ ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ زلزلے کے شدید جھٹکوں کے بعد لوگ عمارتوں سے بھاگتے ہوئے نظر آ رہے ہیں۔ ہر طرف چیخ و پکار ہے۔ ویڈیو میں کئی عمارتیں نظر آ رہی ہیں۔ عمارتوں کے ملبے میں پھنسے لوگ بچاؤ کے لیے پکار رہے ہیں۔

https://twitter.com/MeghUpdates/status/1622421213472784384?t=S_ECk53FC8v77TIgDBX6nA&s=19

ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ بڑی تعداد میں عمارتیں زمین بوس ہو گئی ہیں۔ گرنے والی عمارتوں کے ملبے تلے بڑی تعداد میں لوگ دبے ہوئے ہیں۔ انہیں ملبے سے نکالنے کے لیے بڑے پیمانے پر راحت اور بچاؤ آپریشن شروع کر دیا گیا ہے۔ یو ایس جیولوجیکل سروس نے بتایا کہ جنوب مشرقی ترکی میں گازیان ٹیپ کے قریب 7.8 شدت کا زلزلہ آیا۔ ترک حکام نے ابھی تک کسی کی ہلاکت یا زخمی ہونے کی اطلاع نہیں دی ہے، لیکن سوشل میڈیا پر پوسٹ کی گئی ویڈیوز میں علاقے کے کئی قصبوں میں تباہ شدہ عمارتوں کو دکھایا گیا ہے۔

SHARE
ملت ٹائمز میں خوش آمدید ! اپنے علاقے کی خبریں ، گراؤنڈ رپورٹس اور سیاسی ، سماجی ، تعلیمی اور ادبی موضوعات پر اپنی تحریر آپ براہ راست ہمیں میل کرسکتے ہیں ۔ millattimesurdu@gmail.com