یو پی: عیدالاضحیٰ پر وزیر اعلیٰ یوگی نے جاری کی سخت ہدایت، گئونسل یا اونٹ کی قربانی ممنوع

یو پی: عیدالاضحیٰ پر وزیر اعلیٰ یوگی نے جاری کی سخت ہدایت، گئونسل یا اونٹ کی قربانی ممنوع

یوگی حکومت کے ذریعہ جاری کردہ ہدایتوں میں کہا گیا ہے کہ قربانی کا عمل عوامی مقامات پر انجام نہیں دیا جائے گا بلکہ لوگ اپنے گھروں پر یا نشان زد مقامات پر پر ہی جانوروں کا ذبیحہ کریں۔

کورونا بحران کے پیش نظر اتر پردیش کی یوگی حکومت نے عیدالاضحیٰ سے متعلق سخت ہدایتیں جاری کر دی ہیں۔ اس مرتبہ عیدالاضحیٰ پر نہ صرف گئو نسل کے ذبیحہ پر پابندی رہے گی، بلکہ تہوار سے جڑے کسی بھی پروگرام میں 50 سے زائد لوگوں کی شرکت بھی ممنوع ہوگی۔ اس سلسلے میں وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ نے افسران کو ہدایت دی ہے کہ وہ کووڈ ضابطوں پر سختی کے ساتھ عمل کرائیں۔

میڈیا ذرائع سے موصول ہو رہی خبروں کے مطابق یوگی حکومت کے ذریعہ جاری کردہ ہدایتوں میں کہا گیا ہے کہ قربانی کا عمل عوامی مقامات پر انجام نہیں دیا جائے گا بلکہ لوگ اپنے گھروں پر یا نشان زد مقامات پر پر ہی جانوروں کا ذبیحہ کریں۔ علاوہ ازیں گئو نسل کے ساتھ ساتھ اونٹ یا دیگر ممنوعہ جانوروں کی قربانی سے بھی منع کیا گیا ہے۔ قربانی کے دوران صاف صفائی کا خاص خیال رکھنے کی ہدایت بھی لوگوں کو دی گئی ہے۔

یو پی حکومت کی جانب سے لوگوں اپیل کی گئی ہے کہ کووڈ ضابطوں پر عمل کرتے ہوئے عیدالاضحیٰ کا تہوار م کسی بھی پروگرام میبلکہ تہوار سے جاب تک اس پر پہلے اور ا سیکور بی جے پی ہا کہ مودی ری رہنے والا ہے۔ بتایا جاتا ہے کہ نائیں۔ ساتھ ہی کہا گیا ہے کہ تہوار سے قبل کچھ بازاروں کی تصویریں پریشان کرنے والی ہیں اور اس نے فکر میں اضافہ کر دیا ہے۔ وزیر اعلیٰ یوگی نے سرکردہ افسران کے ساتھ میٹنگ کے بعد ان سبھی موضوعات پر تفصیلی شرائط و ضوابط جاری کرنے کو کہا ہے۔

(بشکریہ قومی آواز) 

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *