امریکہ: واشنگٹن میں ‘ڈانس پارٹی’ کے دوران فائرنگ، 8 افراد زخمی

واشنگٹن: امریکہ کے واشنگٹن کے صنعتی علاقے ٹاکوما میں منعقدہ ایک ریو (ڈانس) پارٹی کے دوران فائرنگ کے دوران کم از کم آٹھ افراد زخمی ہو گئے۔ اے بی سی نیوز نے رپورٹ کیا کہ اتوار کو ساؤتھ ٹاکوما وے کے 5400 بلاک پر منعقد ہونے والی ایک ریو پارٹی میں فائرنگ کی رپورٹ ملی۔ واقعہ کی اطلاع ملتے ہی پولیس اہلکار موقع پر پہنچ گئے۔

پولیس نے کہا کہ فائرنگ کا واقعہ صبح 12:45 بجے ساؤتھ ٹاکوما کے ایک نجی مقام پر پیش آیا، جہاں ڈانس پارٹی کے لئے لوگوں کی بھاری تعداد جمع تھی۔ پولیس کے مطابق گولیوں کی بوچھاڑ پنڈال کے پیچھے ایک گلی میں ایک کے دوران شروع ہوئی۔ یہ مقام کار ڈیلرشپ اور آٹو مرمت کی دکانوں سے بھرے علاقے میں واقع ہے۔

پولیس حکام نے بتایا کہ زخمی ہونے والے آٹھ افراد کو ایمبولینس اور نجی گاڑیوں کے ذریعے تین مختلف اسپتالوں میں لے جایا گیا، جہاں ان کی حالت مستحکم بتائی جاتی ہے۔ پولیس واقعے کی تفصیلی تحقیقات میں مصروف ہے۔ پولیس نے جائے وقوعہ کے اطراف کی سڑکوں کو فوری طور پر بند کر دیا کیونکہ افسران اور طبی عملے نے جوابی کارروائی کی اور زخمیوں کا علاج شروع کر دیا۔

SHARE
ملت ٹائمز میں خوش آمدید ۔ اپنے علاقے کی خبریں ، گراﺅنڈ رپورٹس اور سیاسی ، سماجی ،تعلیمی اورادبی موضوعات پر اپنی تحریر آپ براہ راست ہمیں میل کرسکتے ہیں ۔ millattimesurdu@gmail.com